2016 Energica EVA
#1

Não sei se é repetido, mas assim de repente não encontrei nada sobre esta moto!

Aqui está mais uma opção eléctrica que me agrada bastante!!!!

http://www.cycleworld.com/2016/01/04/2016-energica-eva-electric-motorcycle-review-first-ride-photos-specifications/?src=SOC&dom=fb

Citar:...From the swoopily faired Ego superbike Energica has now derived a naked roadster called the Eva. The chassis is exactly the same, with a Marzocchi 43mm inverted fork, steel-trellis frame, and heavily triangulated cast-aluminum swingarm with Bitubo shock positioned far forward on the right side. Geometry is state-of-the-art with 24 degrees of rake, 100mm of trail and a 57.7-inch wheelbase. Wheels are the customary 17-inch shod with 120/70 front and 180/55 rear Pirelli Diablo Rosso II radials. The braking system include twin 330mm front rotors with radial-mount four-piston calipers and a 240mm rear rotor with two-piston caliper.

From here, the Eva diverts from the Ego’s specs sheet. Seat height is 31.3 inches—.6 of an inch lower than the Ego, which makes the Eva more accessible to shorter/female riders. Weight has not been disclosed, but without a fairing the Eva is presumably fractionally lighter than the Ego, which weighs 569 lbs. But the most relevant difference is power, as the Eva has been detuned to produce 75kW/101 hp and 125 lb.-ft. of torque. Power is supplied by an 11.7kW/h lithium-ion/polymer battery pack. Recharging time plugging into a 110-Volt AC outlet takes 8 hours. Where 60A/330V DC recharging stations are available, recharging time is slashed to 30 minutes....

[Imagem: Energica-Eva-27.jpg]
[Imagem: Energica-Eva-10.jpg]
[Imagem: Energica-Eva-8.jpg]
[Imagem: Energica-Eva-21.jpg]
[Imagem: Energica-Eva-4.jpg]
[Imagem: Energica-Eva-7.jpg]
what
[Imagem: Energica-Eva-1.jpg]
[Imagem: Energica-Eva-2.jpg]

Ricardo - Honda CB500X
[Imagem: latest?cb=20150510093035]
Responder
#2

Tem muito bom aspecto...

[Imagem: SM4eYt9.png]
Responder
#3

Aguardem pela crónica da EICMA blink
Responder
#4

A Eva é a versão roadster.... mas a variante "sport", a Ego, é também muito interessante:

[Imagem: PB210074.jpg]

(06-01-2016 às 14:41)Rod Escreveu:  Aguardem pela crónica da EICMA  blink

Energica@eicma2015..... AQUI neste post já nas últimas fotos!

E sim..... há depois outras fotos interessantes do stand da Energica, que metem maçãs, bocas devoradoras e ar guloso shy .... para a crónica de "O Outro lado da Feira"!  blink

[Imagem: zX4Kq81.png]

Responder
#5

(06-01-2016 às 14:41)Rod Escreveu:  Aguardem pela crónica da EICMA  blink

Não temos nós feito outra coisa...

[Imagem: SM4eYt9.png]
Responder
#6

(06-01-2016 às 15:07)carlos-kb Escreveu:  A Eva é a versão roadster.... mas a variante "sport", a Ego, é também muito interessante:

[Imagem: PB210074.jpg]

(06-01-2016 às 14:41)Rod Escreveu:  Aguardem pela crónica da EICMA  blink

Energica@eicma2015..... AQUI neste post já nas últimas fotos!

E sim..... há depois outras fotos interessantes do stand da Energica, que metem maçãs, bocas devoradoras e ar guloso shy .... para a crónica de "O Outro lado da Feira"!  blink

Uppssss my bad...em breve haverão maçãs blink
Responder
#7

(06-01-2016 às 15:07)nelsonajm Escreveu:  
(06-01-2016 às 14:41)Rod Escreveu:  Aguardem pela crónica da EICMA  blink

Não temos nós feito outra coisa...

ui a chapa tá quente depois desta lol

O maçarico  shy
Responder
#8

tem quantos cm3? bigsmile bigsmile bigsmile

Load ""
Responder
#9

2t ou 4t???? lol lol lol lol

HONDA CBF 125 AKA MEIO TRANSPORTE
Responder




Utilizadores a ver este tópico: 1 Visitante(s)